piątek, 14 lutego 2014

Zaczynamy ćwiczenia !!!

Nie pisałem wcześniej nic o ćwiczeniach, a wykonuję je już od poniedziałku :)
Oczywiście ćwiczę co drugi dzień: poniedziałek, środa i dzisiaj czyli piątek.
Ćwiczenia rozpoczynam od treningu kardio, w moim przypadku jest to orbitrek na którym ćwiczę interwałowo. Przyjąłem sobie 1 minutę na szybki bieg oraz 2 minuty na wolny - i tak przez pół godzinki :) Następnie jak już jestem dobrze rozgrzany przystępuję do właściwego treningu siłowego - ja wybrałem trening obwodowy który modyfikowałem według swoich potrzeb:

Zdjęcie: Irish Typepad
40 sekund treningu plus 20 sekund odpoczynku przypada na jedno ćwiczenie. Modyfikacje polegają na tym, że dołożyłem hantle do niektórych ćwiczeń w celu zwiększenia ich efektywności. Staram się wykonać trzy serie - choć ciężko mi to przychodzi, nie daję za wygraną!

5 komentarzy:

  1. Może się przyda: 50 kg mniej w 8 miesięcy bez uczucia głodu, bez efektu jo-jo, bez nadmiaru (obwisłej0 skóry - http://www.stachurska.eu/?p=14492 .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mięśnie - peryferyjne serce - http://www.stachurska.eu/?p=12199 .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ruch reguluje metabolizm - http://www.stachurska.eu/?p=14697 .

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Ćwiczenia interwałowe należy wykonywać oddzielnie, co najmniej z 48 godz. przerwą, a nie, jak opisałeś, jako rozgrzewkę przed ćwiczeniami siłowymi. Wiem coś na ten temat, bo podobnie jak ty, walczę z kilogramami i brzuchem już od roku i zrzuciłem już 25 kg (ze 110 na 85 przy wzroście 188 cm). Pozostała mi tylko mała oponka w dolnej partii brzucha, nad którą pracuję właśnie interwałem. Poczytaj na ten temat w necie np. http://befit.pl/trening-interwalowy-w-domu/ Potem zacznij pracować nad sylwetką, jednak bez pośpiechu, wszystko w swoim czasie . Życzę powodzenia i oczywiście wytrwałości, nie daj się zniechęceniu! Jaka to satysfakcja, kiedy kupuje spodnie rozmiar 33, nie 36 jak kiedyś, albo gdy pod koszulką odznacza się klatka piersiowa, nie brzuszysko ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagi, na pewno skoryguję swoje ćwiczenia ! Po przemyśleniu uważam że dobrym pomysłem będzie jak ćwiczenia siłowe będę wykonywał w poniedziałki, środy i piątki, a interwały we wtorki i czwartki - w sobotę ogólna aktywność ruchowa na świeżym powietrzu. Swoją drogą, łączenie interwałów z ćwiczeniami siłowymi polecił mi na redukcję mój znajomy, który ma już dosyć spore doświadczenie w zrzucaniu wagi...

      Usuń