wtorek, 11 lutego 2014

No to zaczynamy !!!

Ciężko się zaczyna.....

No dobra, na pierwszy ogień idzie zdjęcie mojej wagi :(


Hahaha 103,5 kg, no może 103,3 bo jeszcze aparat fotograficzny trzymam w ręce :)

No to teraz kilka zdjęć mojej osoby, jak zobaczycie jest z czego zrzucać, więc mam nadzieję że jakieś efekty pokażą się niebawem. Mam nadzieję że ewentualne komentarze nie będą złośliwe :)




Wszystkie zdjęcia zostały wykonane w niedzielę 9 lutego 2014. Będę cyklicznie robił zdjęcia z postępów, przeważnie w niedzielę. Wybrałem dzień nietreningowy, w dodatku jedyny w tygodniu gdzie mogę sobie trochę pofolgować :) Nie chcę pokazywać się zaraz po treningu gdzie mięśnie są napompowane, tylko chciałbym jak najbardziej oddać realne postępy. Co o tym sądzicie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz