niedziela, 9 lutego 2014

Wstęp

Facet po trzydziestce, pracujący umysłowo w międzynarodowej firmie, lubiący piwo i dobre jedzenie, z dużym brzuchem jak kobieta w siódmym miesiącu ciąży - to właśnie jest prosty opis mojej skromnej osoby. Stojąc przed lustrem i patrząc w jego odbicie zastanowiłem się jak będę wyglądał na tegorocznych wakacjach. Cóż, zawsze jakoś nie najgorzej wypadałem na zdjęciach. Do każdego ujęcia wciągałem brzuch i napinałem mięśnie - to była dobra recepta aby później móc komuś je pokazać i się nie wstydzić. Niestety siedzący tryb pracy oraz zwalniający metabolizm zrobił ze mnie osobę z nadwagą (ach ten piwny brzuch), która tak naprawdę zaczęła mi przeszkadzać. Postanowiłem walczyć z moją wagą, efektem "ubocznym" mam nadzieję będzie góra mięśni :) Niniejszy blog "zrzucamy wagę" ma mnie wspierać w dążeniu do uzyskania sylwetki wysportowanego mężczyzny, a  kto wie, może przy okazji kogoś z Was zmotywuje do zrzucenia trochę balastu ? Mam nadzieję że razem z Wami uda mi się osiągnąć cel jeszcze przed wakacjami. A więc do dzieła !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz