środa, 19 lutego 2014

Moje zakupy !!!



Żeby zintensyfikować spalanie tkanki tłuszczowej przy pomocy ćwiczeń aerobowych warto wiedzieć w jakim przedziale tętna należy ćwiczyć. Mój orbitrek posiada wbudowany pomiar tętna, niestety tylko w te nieruchome rączki co ogranicza na bieżąco monitorowanie tętna. Dlatego postanowiłem zakupić  pulsometr z regulowanym pasem na brzuch, aby w każdej chwili mieć aktualny wynik na zegarku. O dziwo przy szukaniu innych okazji cenowych w TK Maxx, znalazłem mocno przeceniony pulsometr niemieckiej firmy TRELOCK. Po wymianie baterii działa znakomicie, ma bardzo dużo funkcji i ustawień zaawansowanych – polecam zarówno do biegania w plenerze (u mnie już niebawem) jak i do innych ćwiczeń aerobowych (orbitrek, bieżnia stacjonarna, rowerek). Po ustawieniu optymalnego zakresu tętna pracy zabrałem się za przetestowanie jego funkcji w domu. Po pierwszych minutach użytkowania tego urządzenia mogę stwierdzić że pracuje znakomicie – jeżeli przekroczę wcześniej podany zakres, to wtedy zegarek wysyła sygnał dźwiękowy i świetlny informując mnie że ten zakres tętna nie jest najbardziej odpowiedni do spalania tkanki tłuszczowej. Co prawda instrukcja szczegółowa była po niemiecku :(, ale jakoś dałem sobie radę z uproszczoną po angielsku :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz