poniedziałek, 17 lutego 2014

Sytuacja po tygodniu odchudzania

No to jestem po kolejnym ważeniu, które przeprowadziłem w niedzielę 16 lutego. 

Jak widać moja waga zmniejszyła się o prawie 2 kilo ! Sylwetka też troszkę drgnęła we właściwą stronę – myślę że jest to efekt bardziej ćwiczeń siłowych, które baaaardzo powoli modelują u mnie prawidłową postawę ciała. Oczywiście należy przyjąć poprawkę że w między czasie piłem dużo wody w skutek czego waga nie jest stała i oscyluje w granicach +/- 0,5 kilograma. Zdjęć sylwetki nie dodaję bo przez tydzień nie widać za bardzo efektów :) Chciałbym dodatkowo przyznać się do odstępstwa w diecie podczas sobotniego wieczoru, gdzie pozwoliłem sobie skonsumować nieco więcej piwka :) Od razu się usprawiedliwiam tym, że w tym dniu zdobyliśmy dla Polski dwa złote medale i jak sami wiecie było co świętować ! Ponadto piwo było produkowane domowym sposobem, tak więc bez żadnej chemii i innych paskudztw, zawierało również dużo mniej cukru. Może opiszę pokrótce uproszczony proces produkcji który ja stosuje w jednym z kolejnych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz